Ο πολιτισμός παίζει ένα από τους βασικούς ρόλους στην διευκόλυνση της απόλαυσης αυθεντικών εμπειριών σε ένα τόπο και αποτελεί ένα από τα πιο ζωντανά περιουσιακά του στοιχεία.Θεωρείται μάλιστα ως ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της.
Στην πραγματικότητα, ο πολιτισμός έχει την ικανότητα να επηρεάσει και να υποστηρίξει όλες τις συνιστώσες της επωνυμίας μιας πόλης , από τις φυσικές και οικονομικές πτυχές μιας πόλης μέχρι την παρουσία της -γιατί όχι-στις διεθνείς αγορές.
Σήμερα οι πόλεις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις πολιτιστικές εκδηλώσεις για την ενίσχυση της εικόνας τους, την τόνωση της αστικής ανάπτυξης και για να προσελκύσουν επισκέπτες και επενδυτές.
Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των πόλεων, εκδηλώσεις όπως τα φεστιβάλ και οι θεατρικές παραστάσεις χρησιμοποιούνται όλο και πιο συχνά ως διαφημιστικό και εργαλείο branding.
*Αφορμή ήταν η Έκθεση ζωγραφικής Δημήτρη Κρέτση συμμαθητή και φίλου.Τα εγκαίνια της είναι αύριο Παρασκευή στις 19.00 και η διάρκειά της ως 8 Μαρτίου 2019.Φιλοξενείται στον χώρο Ταξιδεύουσα. Καλή επιτυχία!!
Βασικές πηγές:
– The Place Brand Observer
– citybranding.gr